Wyspa Wiki
Advertisement

Założenie działalności

Miasto od niepamiętnych czasów spotykało się z problemem przestępczości,  z każdym dniem odsetek kryminalistów coraz bardziej rósł. Nie było zbytnio zaawansowanych technologii jak kamery, co wspierało rozwijanie się przestępczości. Rafał Szkatulsky wraz z Santiago Morrero pomyśleli o ukróceniu działalności niezgodnej z prawem i założeniu firmy ochroniarskiej. Nie było również żadnych innych firm sprywatyzowanych, wszyscy obecni obywatele zarabiali swój dorobek życiowy na kurierze. Szkatulsky Patrol miał w założeniu oderwanie ludzi od nudnej pracy kuriera i pokazaniu pracy z innej strony. W rezultacie korporacja odniosła sukces.

Początki

Pierwsze dni dla zarządu były dosyć ciężkie, codziennie przychodziły tłumy pragnące się zatrudnić w firmie. Szacując w pierwszych dobach po otwarciu firmy zatrudniało się codziennie po 200 osób. Koordynatorzy spędzali cały swój wolny czas na rekrutowaniu osób, nie mieli oni możliwości odejścia i chwilowej przerwy przez duży nacisk na firmę.  Prowadząc dialog z obecnym zastępcą szefa Santiago powiedział, że wszystkich zatrudnionych zapisywał na kartce, nie miał czasu wprowadzać wszystkiego do systemu, kolejki w celu zdobycia miejsca pracy przerosły oczekiwania zarządców.

Punkty

Stanowią one jedną wielką zmienną, od początku firmy zmieniły się o 180 stopni (poza jednym). Przez różne problemy jak brak możliwości zawiązania współpracy, czy też zbyt duże zagrożenie pracowników podczas ochrony obiektu musiały one zostać zmienione.

Stanowiska

Stopień Opis
Podwykonawca Jest to pierwsze stanowisko jakie można uzyskać po zatrudnieniu się urzędu.
Rekrut Jest to stanowisko dla osób zatrudnionych u koordynatora, umożliwia ono osiągniecie przywilieli jakie oferuje firma.
Młodszy ochroniarz Zaczynający ochroniarz na tym stanowisku uczy się wszystkich podstawowych zasad jak i działania firmy.
Ochroniarz Niepełnomocny ochroniarz, posiada drobne doświadczenie jednak nie całkowite. Może pomagać w przewozie ważnych person, jednak nie może uczestniczyć w ochronie osobistej.
Ochroniarz II Stanowisko powstało w celu osiągnięcia jednego z wysoko cenionych przywilejów firmy. Osoba na tej posadzie przygotowuje się do zostania ochroniarzem, serwisantem kamer.
Starszy ochroniarz W przeszłości było to najwyższe stanowisko jakie można osiągnąć w firmie poza zarządem. Obecnie jest to druga najwyższa rangą, omijając zarząd.
Bodyguard Najmłodsze stanowisko w firmie, powstało kilka miesiący temu dla osób o stanowisku Starszy Ochroniarz. Genezą jego powstania było danie motywacji, personą będącym na ówczesnym najwyższym stanowisku.

Zarząd

Zarząd zmienił się diametralnie od momentu powstania firmy. Dużo osób opuściło stanowisko na rzecz innego, czy też po prostu wyleciało z miasta. W początkowym etapie w firmie zaliczało się również koordynatorów, jednak uległo to zmianie, przez ciągły przemiał na tym stanowisku ustanowiono. Obecnie władzę w firmie sprawuje szef wraz z jego trzema zastępcami.  

Advertisement